برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من
برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من

چرند نوشت

نمی  دونم از اخرین باری که اینجا نوشتم چقدر می گذره  

اما خب زورمم میاد تاری پست قبلی رو نگاه کنم می دونی چون میترسم از نوشتن منصرف بشم در همین حد 

خب دلم می خواد یکی بغلم کنه  دلم می خواد وسط این هم مشکل جسمی و مریضی طولانی مدت و دارو و قرص  و درست وسط این همه برنامه های بهم پیچیده کاری  بزنم تو فاز احساسی... 

یعنی تو این فاز هستم ولی خب منظورم گفتنه ایناست ولی خب نمی شه یعنی گفتنش این وسط این همه مشکل جدی که وجود داره به نظرم مزخرفه مسخره به نظر می رسه و عجیبه و بیشتر از اینکه کمکم کنه احتمال داره حالمو بد کنه واکنش ها... 

پس ترجیح میدم اینو سانسور کنم  ضمن اینکه این درونیه درون من...ولی بقیه مشکلات عواقب بیرونی داره و مهمترن از نظر بقیه  

نظر من؟ کی مهم بوده نظر من؟ یعنی اصلا الان من دوباره بیام فاز اینو بردارم بگم بغلم کن نمی دونم گریه کنم داد بزنم توفیری داره؟ خب نداره پس چرا باید بکنم؟ 

برای یک کاری که نتیجه داره حداقل انرژی بزارم بهتره

گیر دادی به هر کاری من.... این واژه نمی دونم چی بگم هرکاری...میگی واسه این نمی تونی کاری بکنی که میگی هرکاری باید بکنم که نظر یک نفر و جلب کنم... هرکاری؟! خب اره هر کاری نه 

ولی حالا می تونم فقط بفهمم که این واژه شادی ناخوداگاه منو بسته و چون ه رکاری رو من نمی کنم ....و حد مرزهام مشخصه ژس برای اینکه به اون هر کاریه نرسه هیچ کاری نم یکنم یا حتی گند میزنم   

 

به چیزهایی فکر میکنم که نمی دونم هنوز هم خنده داره برام فکر کردنشون هم حتی.... اینکه همسالای من وقتی نوجون و جوون بودن چی م یکردن چه شعرهای عاشقانه و چ فاز های عشقولانه ای رو بدون داشتن پارتنر واقعی  زمزمه می کردن و من چقدر مزخرف بود این کار برام ولی الان با خودم میگم  درسته که شاید به قولی وقتی کسی یا چیزی نبوده خوندن و تکرار این اهنگ ها مزخرف ترین چیزیه که می شه تکرارش کرد همیشه معتقد بودم یا باید عاشق باشی و کسی تو زندگیت باشه که بعد بخوای اینا رو گوش کنی و معنی داشته باشه یا دیگه وقت تلف کردنه این کارا ولی الان باخودم میگم خب همونا دلخوشی های کوچیکی بودن برای همسالانمون که من خودمم از اونا محروم کرده بودم که چی بشه بگم بهتر و منطقی تر از بقیه ام؟ بعد اونایی که همه اینا رو تجربه کردن الان جایگاه بدتری از من دارن؟ نه به خدا خیلی هاشون ازدواج کردن بچه هام دارن یک دوتام تازه نوه دارن خخخ بعد موقعیت شغلی؟ خب مثل خودم بقیه چیزا مثل من... خب پس من فقط ضرر کردم  همین .....

بهم که میگی بلد نیستی ابراز کنی احساساتت رو  ...یک کم میمونم خصوصا توی اون موارد خاص...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد