برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من
برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من

وقتی می بینم افراد خیلی راحت رویا پردازی می کنن میگم خوش به حالشون چرا من نمی تونم ؟

اینکه یه چیزی رو هر چی باشه بهش پر و بال میدن و اگه ادم منطقی تری باشه توی همون رویا مزایا و معایب کار و تخیل میکنه و خلاصه تا یه حدی جرات اجرا و پیاده سازی رو پیدا میکنه ولی من تنها زمانی که یادم میاد این کار و کردم  سال پیش دانشگاهی بوده که حتی دانشگاه فردوسی و دانشکده علوم تربیتی روانشناسی رو با همه جزییات ندیده تصور می کردم  و خودمم دانشجوی اون میدونستم

در باب ارتباطی هم میلم به بالاست  و هم سطحه خیلی بالا واسه همین ترسناکه 

نامرد فقط یه لحظه تو این ۵ روز فکر کردی با من چکار کردی؟ اونقدر درد کشیدم که از همه چی بدم میاد از همه فرار می کنم ادمها برام پراز صفات منفی ان که م یخوان بهم اسیب بزنن دلم نمی خواد سرکار بیام سرکارمم می خوام کسی رو نبینم یا هرکسی حرف می زنه دلم می خواد نشنوم دلم یم خواد فرار کنم فکر میکنم همه دشمن منن 

دلم میخواد توی این همه نا امنی یک بود کنارش نمی ترسیدم و بهش پناه میبردم  و ازش انرژی میگرفتم که بتونم دوباره بیام بالا   

من وقتی بهم فشار میاد می رم تو لاک خودم و تازه از اونجا میشینم همه رومقصر می دونم الا خودم و همه جور تفسیر و توجیه هم جمع میکنم دلایل مستند که  بقیه با من مشکل دارن 

وگرنه وقتی می بینن من ساکتم و تولاک خودمم اتفاقا باید بیان و دورم رو بگیرن و سعی کنن بیارنم بیرون 

خب مسلما کسی همچین کاری نمی کنه

 یک فکری به حالم بکن دارم خفه میشم از این حس های فلج کننده  چرااینقدر حالم بد میشه ؟


خب یه عکس خیلی باحال و پر انرژی ازتون دیدم تو تلگرام کلی حالم خوب شد اینم عوارضی  این دیدن ها/ عینک نو مبارک کلی بهتون میاد  خب ادم می ترسه ناکار کنی ادم رو .....   بهت بگم اینا رو ولی اونقدر این انرژیه خوب بود که فکر نکنم بتونم نگم و خودمو نگه دارم

خب بزار ببینم چی بگم

امممم

خب میگم ..سلام ظهرتون بخیر وای عکستون خیلی پر انرژیه و کلی حال آدم روخوب میکنه  و اینکه راستی عینک نو مبارک اینم خیلی بهتون میاد  ولی نامرد کل هفته گذشته م  رو به استرس و حال خراب گذروندم گفته باشم یعنی می خواستم الان خفتون کنم ولی به خاطر این حس خوب عکس می بخشمتون خخخخخخ

یه درصد فکر کن من اینجوری بحرفم.... فکرکنم هاج و واج می شی می مونی چکار کنی با این شیوه جدید برخورد من خخخخخ

خخخخ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد