برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من
برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من

دارم سعی می کنم چیزهایی که توی این دوسه روز اومده تو ذهنم رو یادم بیارم 

خب اولین چیزی که یادم می اد اون خواب موهاست  

بعدش اینکه ناراحت بودنم از این موضوع که وقتی می خوای نباشی اول جلسه بگو شاید من فرم حرف زدنم تغییر کرد چیزهایی در ظاهر برام مهمتر یود که بگم 

بعد لباس عروسی و پیگیری مامان برای اینکه حتما یک لباس دیگه رو که گشاد بود برام رو بدم خیاطی و کوچک بشه که در کل اون یکی دو روز مامان با اینکه خیلی هم خسته و کلافه بود ولی مصرانه باهام اومد که این کار بکنه و من یکسره حرف شما تو ذهنم می اومد که چرا توجه ها رو نمی بینم ... خب اخرش موجب شد که بااینکه سختم بود و دوستم نداشتم ولی خب چون واقعا قبول داشتم که به خاطر من داره این کار می کنه و حالا فراتر از اینکه من خودم دوس داشته باشم  اون لباس رو بپوشم یا نه ازش تشکر کنم . 

از اون روز ی که به شما گفتم که خیلی توی ساخت سایت و به روز رسانی سایت مهارت دارم به شدت احساس میکنم که نه اینطور نیست و حتی فک رمیکنم سایتم اصلا ویوی خوبی نداره و مال همه بهتر از منه ... با اینکه به خودم یادآوری میکنم که سایت دست من بهترین سایت شدتو جشنواره مطهری امسال ولی بازم این حس باهام هست و یک اتفاق دیگه افتاد اینکه سایت گروه توسعه رو غیر رسمی دادن به من ولی قفل کردم حالم بد شد و احساس میکردم کاری بلد نیستم چرا دادن به من و اینکه خب الان مثلا می خوای چکارش کنی که نشون بده بهتر از یک دکترای کامپیوتر باشه؟ و این وضعم رو بد تر کرد الان دیگه فقط استرس دارم  و نمی تونم کاری بکنم توی این زمینه 

دلم نیم خواد کلاس ضمن خدمتی رو که اوکی کردم برگزار کنم حتی همون ۳ ساعتش رو اگرچه مصرانه دارم ژیگیری می کنم ولی به همون نسبت هم دلم نمی خواد به نوان مجری نصف اون دوره هم باشم اصلا نمی خوام هیچی دوره ای رو برگزار کنم درونم اینه اگرچه برعکمس دارم عمل میکنم در واقع دارم سعی می کنم نزارم این حس پیروز بشه  

دقیقا مثل حسم تو عروسی که تکی رفته بودم و هی می ز روهر ده دقیقه یک ربع عوض م کردم و با افراد مختلفی ارتباط می گرفتم و در ظاهر احتمالا چقدر ادم اجتماعی بودم ولی درونم از شدت حال بدم این کار میکردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد