برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من
برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من

ضربه فنی

ضربه فنی جلسه اول سال جدید واقعا دیگه اخرشه 

من خودم خودمو از ادمها دور میکنم و بعد فکرمیکنم ادمها دورن

خارج از خانواده هم ادمهایی هستن که می شه ارتباط گرفت و کارایی رو به خاطر اونا کرد

میخوای مامانت ببینه خب چی مشه تهش اینه که داد و بیداد کنه  میخوای انتظار داری پدرت یا برادرات ببینن چی بگن چه ناز شدی ؟؟ 

بله خب تلفنم هوشمنده و باشناختی که از صاحبش داره عمل میکنه

واقعیتش اینه که می خواستم شوخی شما رو با شوخی که تو ذهنم بود جواب بدم  ولی اونقدر استرسم بالا بود که حتی احساس میکردم فکم کار نمیکنه تازه من واقعا موقعی که داشتم بهتون می گفتم تا کجا شنیدم به هیچ عنوان اون کلمه اقا رو نشنیده بودم  و اینقدر بهم ریخته بودم وقتی گفتین یا یک مرد فقط دلم داد زدن می خواست اونقدر درد داشتم درونم که نمی تونستم و شروع کردم به حرف زدن اونقدر حرف های درهم برهم گفتم که داد نزنم   

استرسی که به جون من انداختی فاجعه بود برای خودش

چیزهایی که تو ذهنم میاد ترسناکه برام یکجورایی غمناکه

خب چرا نباید بگن دقیقا؟ میشه بهم بگی ؟ ضمنا تو باور مرکزی این فکر رو می دونی چیزی که همیشه بهم گفتن و اصلا با اون بزرگم کردن که هیچ کس خانواده ت نمی شه و هیچ حرفی رو اگه خانوادت تایید نکنن باور نکن ......   

بعد چطوریه کوچکترین تغییری مامان بکنه یا حتی زناشون ... همه بهش میگن و ابزار میکنن به من که می رسه نباید بگن؟؟ اصلا نباید ببینن؟ من حتی شک دارم ببینن ... 

من تو خونه ای بزرگ شدم که ریزترین تغییرات مامان رو می بینن و ابراز می کنن حالا هرچند مامان خودش رو به نفهمی می زنه خیلی وقتا تو این زمینه در حدی که تو عیدم داشت غر می زد یک دفعه زن عمو و عمه ام جفتشون برگشتن بهش گفتن شوهر تو واقعا خیلی احساسات و دقتش زیاده اونم برگشت گفت کو من دارم زندگی م یکنم و.... بعد عمه ام برگشت گفت مثلا والا مثلا من زنگ میزنم حلول ماه نو رو ابتدا و یا انتهای رمضان تبریک بگم به داداشم  هر سال میگه من سالهاست که ماه کنارمه کدوم مردی اینو میگه  

حالا اینا که چیزهایی که دیگران می بینن و شاید کمتره من تو خونه که یکسره می بینم نمونه های زیادی از این نوع مکالمات رو  

کدوم مردی توی سن و سال پدر من روزی یکی دوبار زنگ می زنه از محل کار و فقطم می خواد با زنش حرف بزنه  

فقط به من توجه کنن منبع گناهه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد