برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من
برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من

نوشتارتغییر-۱

امروز به خاطر برف خیلی خوشحالم و حالمم خوبه کلی هم برف بازی کردیم توی جمع همکاران و دانشجویان ... دقیقا خلاف همه قالبهایم  رفتارکرده ام و کلی هم انرژی خوب خوب  دارم

صبح بعد اینکه وارد دانشکده شدم بعد نیمساعت با همکارا زدیم بیرون توی محوطه و برف بازی 

منم خب زدم به در پررویی و کاری رو کردم که واقعا دلم می خواست ... خب مانتوم رو در آوردم و با پالتو کلاه رفتم برف بازی  

خیلی حال داد 

همه همکارا زن و مرد و کلی از دانشجویا با هم همه شروع به بازی کردیم و گلوله های برفی بود که به سر کله هم می زدیم   

دانشجویان دسته جمعی واستاده بودن عکس بگیرن یک جمع 30-40 نفری  خوب که آماده عکس بودن در یک حرکت  یهویی همکارا شروع کردن به پرتاب گلوله های سنگین برفی از پشت به سمت اونا وکل جمعشون بهم ریخت خخخخخخخ  

خب اونام شروع کردن پاسخ دادن و دوساعتی همه شاد و سرحال برف بازی کردیم  فراتر از همه پست و مقام ها به دنبال هم دویدیم و درختان سنگین شده از برف را روی همدیگه خالی کردیم و خندیدم و عکسهای سلفی و دسته جمعی  فضای زیبایی را در بین همه ایجاد کرده بود 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد