برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من
برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من

سمینار روانکاوی

من.....

روانکاوم یعنی تو

احساس گناه ناشی از اینکه این سمینار تخصص من نیست و نباید باشم

احساس اینکه تو ازم به خاطر شرکت در این سمینار عصبانی هستی

احساس اینکه از شدت عصبانیت نمی خوای منو ببینی و باهام حرف بزنی

احساس اینکه تو چرا اینجور وقتا خیلی غیر قابل دسترس و در عین حال ترسناکی

احساسات مرتبط با تجارب قبلی شرکت در همایش ها و سمینار های تخصصی خودم و تنهایی و عدم کفایت در برقراری ارتباط

چادر نو عبایی

ساعت سفیدی که عمدا برای اینکه بهت نشونش بدم و ذوق و شوق اینو داشتم ولی نمی شد یعنی نمی تونستم اینکار و بکنم

استرس شدیدی که حتی دستام می لرزید در حدی که تو خونه موقع ناهار و بعدم موقع لباس پوشیدن همه فهمیدن و با تعجب بهم گفتن و من خودم متوجه لرزش دستم نمی شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد