برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من
برای تو نوشت

برای تو نوشت

دلنوشته-احساس من

گفتم که به نظر می رسه می خوام همه برن و مامان بابا فقط مال من باشه

حرفمو تایید کردی ولی وقتی بهت گفتم اخه این ایده با یه موضوع دیگه در تضاده و اونم اینکه خب اصولا ادم وابسته ای به خانواده نیستم و کلا مستقلم در حدی که همه هم می گن که تو اصلا به خانواده ات وابسته نیستی و حتی بعضی ها هم می گن که اگه بری یک شهر دیگه زندگی کنی هم آدمی نیستی که اذیت بشی و راحت کنار میای و دلتنگ خیلی نیمشی

گفتی که خب به نظر می رسه که اینطور نشون می دی فقط!!

پس یعنی هستم اینطور فقط ظاهرم جور دیگه ایه!

خب بحث اصلیمون سر ازدواج بود و تو گفتی که سر همینو بگیری می رسی به پاسخ سوالات

الان چیز دیگری هم ذهنم رو درگیر کرده اونم اینکه آیا من اصلا به درد ازدواج می خورم ؟ آیا اصلا به قول معروف کالای مناسب ازدواج هستم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد